Semlans Stuff

Även om Semlan gillar att gosa är lekande det hon ägnar större delen av dagen åt
Redan som yttepytteliten gillade hon att fara och flänga efter sin första leksak, Fjädern:


Leksak nummer två kallades i brist på annat för "kalkonen" och var även den poppis


Tyvärr älskade Semlan snabbt sönder både fjäder och kalkon, och i brist på annat fick hon leka med ett sidenband. Det har nu blivit hennes favoritleksak...
 

Säga vad man vill, men knusslig är Semlan inte; även ett tvättställ går att leka med!


Fast matte tycker förstås det är bättre om hon biter och river på sina egna ställningar...


När man sen busat färdigt kan det va soft att chilla lite i sin plyschtunnel



Och tröttnar man på att chilla kan man alltid börja leka attack-muräna i densamma

Nu säger Semlan att det är dags att busa lite till, så det är bäst att göra henne till lags!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Vilken mysig blogg du har! Jag blir jätte glad när jag ser vilka ställningar katterna har. Hur du leker emd dem och verkligen bryr dig om dem. Jag är uppvuxen med katt och vill skaffa mig en egen. Men när jag går in här så förstår jag att "Nee, " Jag passar nog inte riktigt. Om jag skaffar katt vill jag ju ge dem de bästa. Men det skulle inte så det sådär bra hos mig så jag låter bli istället. Tar hand om min liten istället. :)

2011-10-19 @ 07:26:02
URL: http://askogmansion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0